jag hatar j*vla virus damp @£!"#¤%&/

hejhej alla sötnosar!
inte haft så mycket tid att blogga!
aja, idag va jag i skolan, inge kul, typ vi va 17
idag och egentligen är vi 26?
hmm.. är alla så klena efter sprutan?
vi tog ju sprutan igår.. den gör
fan skit ont. men jag har inte ont i armen!
wiho, sen efter skolan gick jag och alva hem till henne.
vi gjorde smoothie eller hur det stavas?
haha, vi är ju bäst och dom flytta ju för någon dag sen till deras nya
hus, så man hitta typ inget. men vi tog en pepsi flaska och diska
och gjorde i? haha smarta är vi. sen skulle jag ta fram ett glas
så låg det något i skåpet. och då blåste jag på den så rörde den sig?
snacka om att jag skrek! jag trodde jag skulle dö.. för den hoppa
runt och en massa, så var det en jätte stor spindel!
sen gick vi till hennes gamla hus för hennes andra katt är kvar där.
för han är lite konstig och han är en jätte står katt.
en "maine coon" och dom blir skit stora!
och han hade ett sår på örat för han hade varit
med i ett slagsmål, stackare!
och sen tog vi en massa kort ute och sånt.
nu ska jag fixa klart engelska läxan.
puss E M M A

och föresten.. det är en varg vid mitt kvarter som
hade typ dödat ett rådjur på min lillebrors dagis och
den hade varit på en i min klass tomt
och en massa..om ni vill veta.

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0