jaha ?

hej nu sitter jag här och borstar tänderna
men min rosa söta tandborste, hihi
har även tagit bort allt smink så jag känner mig
som redo för sängen fast jag måset be pappa byta
sånhär lampa till min sänglampa haha det lät ju korkat
men ni fattar nog vad jag menar ...
men jag ska typ göra läxan som jag snacka om förut
imorgon blir det antingen att träffa julia'j eller emmis
skulle träffa julia men vet inte hur det blir med det så vi får
helt änkelt se imorogn men nu måste jag faktist gå och spotta
men vi hörs imorgon Puss Andrine

+ att om jag inte går och lägger mig snart
kommer jag seut så här imorgon bitti och inte
orka upp till skolan och det vorre ju inte bra
så blir nog sova vid halv 11-11


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Har en tävling på min blog, kolla in vetja! Ha det bäst

2010-01-24 @ 21:58:14
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Sugen på en ny design? Har en tävling på min blog, kolla in vetja! Ha det bäst

2010-01-24 @ 21:58:31
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0