nu blir det frukost

tja, våran plan blev inte så lyckad kan jag säga.
vi vakna ju klockan 11, fast vi hade alarm 9, hihi sämst.
men nu ska vi typ gå ner och äta frukost sen blir det fix.
om vi är riktitgt snälla sen kanske ni får en bild på dagens
outfit, yeah, men emma sitter på golvet och trasslar ut alla
mina sladdar typ till högtalarna laddsladd, laddare till mobilen riktigt
söt är den tjejen kan jag lova er, men nu blir det frukost, och jag hade
ett litet munsår sen pilla jag på det och nu är det större
O-M-G vad ska jag göra världens ilandsproblem fyyyyyyf*an
jaja men nu ska vi faktist äta på riktigt som jag säker sagt typ
10 gånger snart, men jaja nu ska vi faktist göra det
hahahahahahhahahh jävlar va patetisk jag är,
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0