vet ni vad jag ska göra imorgon ?

tjenare, imorgon ska jag gå upp vid kvart i sex.
sen fixa mig, och äta frukost sen kommer denise & hennes
underbara mamma och hämnar mig, vi åker till skolan, sen ska
vi väl ha någon lektion kanske ? sen blir det gå till nobell
på men solbrillorna & (hjälmen) vi måste ha hjälm?damp?ja?
men sen sätter jag och denise oss i en pulka och yes, pulka pulka
hela dagen, nejrå men vi har uteadg 10-14 man får åka pulka skidor eller skridskor
palla något av den där  så tråkigt, men jag och denise äger på att
åka pulka så det blir riktigt nice kan jag lova, och vi ska
ha solbrillor på oss, etersom vi inte vill bli svarta
i hela ansiktet, men det kommer bli bra tror jag nog, sen efter skolan
ska jag hem äta och plugga lite, sen till dansen och träffa alla
underbara flickor, sen ska jag hem då kommer bästis hit
vi hittar nog på något skojigt, haha då vet ni vad jag ska göra imorgon.

Men juste nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik.
ska snart gå och kolla efter vad jag ska ha på mig.
eller ah vet redan men ? strumpbtxor sen mjukisbyxer, sen typ vet
jag inte vad jag ska ha för tröjor så det blir att kolla på det
sen ska jag ta och duscha kroppen lite snabbt också, sen lägger
jag nog mi i sängen och måste läsa ut min bok
" det ska bli ett sant nöje att döda dig "
magdalena graafs bok, riktigt bra är den faktist, skulle lämna in den
15 januari, men har inte gjort det så måste läsa ut den nu.
men jaja nu ska jag prata lite mer med bästis.
funderar på att ringa henne faktist. tror jag gör det nu.
så vi hörs imorgon när jag kommer hem från dagen i skolan
men kommer nog lite bilder imorgon då ohså, ni får
ha det så bra, men sov så gott sen puss ANDRINE


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0