aj mitt huve !

hejhej, har inte bloggat något idag förlåt förlåt sitter här och har
precis ätit vofflor, och nu ska jag dricka ett glas alvedon för jag har världens
huvevärk kan jag lova :( inte bra.. men ni ser kanske att det har
 förändrats litehär på bloggen, blått runt om och sen om ni går
 in på kommentar saken så märkerni också lite förändringar,
 hihi gulligt av tjejen som hjälpte oss med det !
men efter skolan blev det att jag och denise gick på stan
 och kolla runt lite hitta en bh som jag ska köpa, kanske köper trosorna
som hör till också, sen hitta jag en söt tröja jag kanske köper vi får se..
 först är det ju skolan sen tillbringarjag resten av dagen men min
 underbara bästis kan ju inte bli bättre
plus att det är fredag imorgon, vi slutar ganska tidigt
 har typ inga lektioner wohoo i'm so happy, yes har faktist en video jag tänkte
 ladda upp snart om det funkar för jag har ju ingen bild fast imorgon tror
 jag att jag ska ta lite bilder det låter väl bra.. det blir ju så tråkigt annars,
 och vart har emmas inlägg tagit vägen ?
känns som det bara är jag som sitter här och skriver massa texter hela tiden..
hahah det bara flyter ut massa saker när jag skriver,
det är inte direkt jag som bestämmer vad jag skriver känns det som,
bara händerna som skriver massa blablabla så ointressant
var det tyckte jag iallefall, ingen mening med det jag skriv men nu vet ni lite
 hur min dag har varit och vad jag har gjort, dagen har varit kanon
men att jag just nu sitter här och har huvevärk gillar verkligen inte,
 men nu ska jag dricka min alvedon så hörs vi lite senare
 puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0