ANDRINE ÄR DUKTIG IDAG

woho, känner mig riktigt duktig har precis städat klart rummet och
nu ska jag gå ner och göra klart matte läxan, sen så ska jag se om jag orkar
göra klart "provet" omm kroppen vi har, ah och just nu sitter jag bara här och´
lyssnar på underbart bra musik alla kan ju skicka sina spotify listor ? :)
men har inte så jätte mycket mer att säga nu faktist förutom att jag tänkte göra ett
videoinlägg idag för det var ett tag sen, men nej inte idag för jag är ju ofixad
och ah vi var ju i badhuset förutom orka inte fixa mig efter så jag satt bara upp håret i
en bulle hihi så får ni ju inte se mig hihi ! men nu ska jag gå ner och
göra matten puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0