B A R B I E

hejsan, idag har jag inte gjort så mycket jag har sovit
ett tag faktist riktigt skönt, vi va nyss nere hos mamma och
fixa något med bilen, och vet ni vad jag hitta då !? :O
barbie kinderägg eller vad det nu heter, hihi var självklart tvungen
att be peter köpa två åt mig, huhu thank you !
det var lixom så min stil kan ni fatta, i love it gud va det blev engelska
här nu då, men nu ska jag bara sitta här och inte göra ett skit !
är hur trött som helst och ah finns inget annat roligt att göra såå..
eller kanske ska plugga lite till "provet" vi ska ha kanske vorre smart
eller vad tycker ni ? ;) men vi hörs självklart senare
puss Andrine


ni har väl inte glömmt att jag är barbie & denise är ken ? ;)



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0