från en plats till en annan

japp, och nu är jag här hemma i mitt rum woho !
jag måste säga att jag går verkligen snabbt ibland när jag går själv det är
gött, förut kolla vi ju på alice in wonderland, den var faktist bra kan
jag ju säga, dom flesta har ju sätt filmen, men ni som inte har det tycker jag
verkligen ska ta sig tid att kolla på den :) men nu ska jag inte göra så mycket
plocka lite i mitt rum och ladda upp en video från i torsdags om jag orkar.
ikväll är även jag bara hemma och tar det lungt, är faktist trött efter en jobbig
vecka i skolan, så blir bara film ohså men vi hörs lite senare
puss Andrine


Kommentarer
Postat av: Sara

det hördes absolut inte ut till dörarna där man gick ut... Hahah! :)

2010-03-19 @ 21:18:39

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0