glass & tv

hejdär, nu sitter jag i soffan kollar på tv och äter glass !
haha jag äter typ glass hela tiden känns det som, det är ur gött ;)
skolan idag vi jobba om typ earth houer ? eller vafan det hette hela dagen
sen körde vi tärningen efter lunch sjukt tråkigt, och jag kom på en sak nu
vi har inte behövt jobba på hela dagen bara kolla film och pratat
woho sånt gillar vi, men sen gick vi till badhuset typ vid 1 eller något
vi hade "vatten gym" eller vad man ska kalla det, man fick ha en sak runt
midjan så man inte sjönk så lätt och sen skulle man göra olika övningar
sen var det som en cykel man skulle cykla på och sen typ ah det var iallefall
sjukt jobbigt men det var väl ganska roligt iallefall och bra träning var det kan jag lova !
men nu ska jag fortsätta kolla tv och äta glass hihi vi hörs sen
och då får ni en lalala det får ni se då huhu puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0