hmm.. vart har Andrine varit ?

Hejhej,ni kanske undrar vart jag har varit hela
dagen eftersom jag inte har bloggat, hmm ?
först var jag i skolan till klockan 12 då hämta mamma
mig och vi åkte och gjorde en sak.. som jag inte säger här
på bloggen men det är inte så viktigt efter det åkte
vi till örebro först in till stan kolla lite i affären mamma köpte
jeans och lite sånt jag köpte ett jätte gulligt armband sen
fika vi åt jätte god tonfisk baguett, i love it sen åkte vi in till
marieberg där köpte jag strumpbyxor,jeans,boddy,kjol... och
sen tror jag inte att det var något mer ska hjälpa mamma lite
med maten nu eftersom jag är så duktig hihi sen tar jag kort på
allt jag köpte så får ni se, det låter väl bra ? men då får ni
det om en stund, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0