jag har ont i mitt knä !

hejhej, har precis kommit hem har varit
på skolan som ni vet, sen var jag kvar det gjorde
läxor så nu har jag bara att träna på lite glosor kvar
imorgon börjar lovet kan inte bli bättre, och det är bara
fem dagar kvar tills jag åker till spanien, hur skönt som
helst, fast jag hatar mina fräknar men jag får väl leva
med det anatar jag :( men jaja blir att bara ta det lungt
resten av dagen, och förut på elevens val hade vi något
så körde vi dansstopp&limbo oh lite sånt ni vet och vann man
fick man sluta 10 minuter tidigare och jag vann på
dansstopp & limbo så jag får sluta 20 minuter tidigare gött
fast denise & jag kom på delad första plats på
dansstopp och imorgon ska jag va med den gullungen
men nu ska jag skicka in min läxa via rexnet, hahah så
jävla stört men vi hörs lite senare, puss Andrine
eller vem annars skulle det va !?


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0