när vakna Andrine egentligen ?

godmorogn, woho jag vakna faktist innan 8 !
fast det var ju inte så kul, jag vakna ju faktist inte av mig själv..
pappa kom upp och väckte mig, för han var lite smått sur på mig kan
man ju säga, för jag hade ring alldeles för mycket på våran hemtelefon till
 mobiler och det blir ju rätt dyrt, och nu när jag tänker på det själv så
var det faktist mycket pengar, och det känns ju inte så bra men sånt är livet
så nu är dom lite smått sura på mig i think, men har duschat för en liten
 stund senså jag har precis fönat klart håret så nu sitter
jag bara här och lyssnar på musik och ska snart platta håret och dra
 på mascara, yes har inte så  jätte mycket mer att säga just
nu som jag säger i typ alla inlägg om ni har tänkt på det ? hahaha !
men vi hörs allt lite senare puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0