nu är jag hemma

tjenare tjenare !
nu är jag äntligen hemma och har precis ätit nu också .
skolan var skola.. ah ni vet lagomt tråkigt och efter lunchen hade
jag enormt ont i magen tänkte först om det var något med maten
men sen ah märkte jag att mr mens is back ! woho eller njaa inte riktigt.
mamma kom så åkte vi till apoteket och köpte alvedon brustabletter sen
fort tillbax till skolan eftersom vi redan hade börjat... men vi hade ju slöjd så
det gjorde ju inte så jätte mycket, ah blev inte klar med min söta groda idag :(
skit samma efter skolan drog jag och denise till willys köpte chips.. tjocka vi är
sen drog vi till dansen innan sara hade öppnat satt vi och prata med sandra & anna.
sen börja vi med en ny dans idag, den var faktist riktigt roligt woho :D
sen gick jag hem, och sen åkte mammi och jag åh kolla efter skor.. tror jag ska köpa
tygskor imorogn typ svarta eller vita, fast är sugen på rosa men finns inga i karlskoga
så får väl kolla när jag åker in till örebro på lördag istället,och nu måste jag faktist plugga
annars kommer jag inte kunna något på provet, och det är ju inte så bra.
men vi hörs om ett tag puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0