såååå glad


nu är jag helt klar, har fixat mig packat ner gympa kläder och läxan som
 ska lämnas in idag, så jag sitter bara här och lyssnar på musik börjar om ca
40 minuter men ska väl typ gå vid halv eller något så jag hinner byta om där
borta, för jag börjar morgonen med gyma, jaja tråkigt men får väl tänka
på att jag får lite träning huhu ;) busigt busigt, nejrå har inte så jätte mycket
mer att säga just nu förutom att jag är glad glad glad den här torsdagen är en
riktighappy dag vet inte varför men det känns bara som om dagen
 kommer bli riktigt lyckad fast jag har inga speciella planer,
 ska bara va med bästis och det är ju såklart alltid lika roligt woho..
och nu kom jag på det som jag inte riktigt tycker är lika kul vi har
ju "känguru matte" idag det är massa matte kluringar som man ska sitta och
göra i typmer än en timme, bläää :( och där känns min dag förstörd men nej
vi får väl försöka göra det till en bra dag iallefall huhu rätt ointressant inlägg
 jag bara sitter här och skriver saker som pluppar upp i hjärnan på 
mig men nu ska jag faktist kolla facebook och
sen stänga av datorn och fixa det sista sen går jag nog iväg mot skolan !
 så vi hörs i eftermiddag när jag har slutat, ni får ha en underbar torsdag
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0