snart är det freeeedag

har precis kommit ur duschen riktigt skönt var det, ska nog gå
och sätta på mig mina "sovkläder" och sen krypa ner i sängen och
kolla på någon bra film, tror det är vad jag behöver just nu... måste säga
förlåt en gång till för hur det ser ut här på bloggen nu men jag hoppas ni inte
bryr er så jätte mycket, vi ska försöka fixa till det imorgon. imorgon är det
ju freedag woho så glad, först är det ju skolan sen bästis och så ska jag sova
hos henne och på lördag drar vi in till örebro och shopppppar lite ska bli riktigt
mysigt, sen på söndag ska jag ju till pappa också, fårse om jag tar mig ner dit imorgon
också måste ha något att ha på mig på, för alla kläder är ju typ där men jaja
nu ska jag faktist ta och kolla på en film eller något vi hörs efter det
puss Andrine


bjur på en bild på mig och emma som togs förut när
jag var hemma hos henne hihi ;)





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0