freesch

hej, nu sitter jag här hemma hos mig !
har precis duschat och det var riktigt skönt
 och nu har jag satt på mig mina rosa mjukiskläder.
ska snart gå ner och fixa lite smått och gott
sen ska jag lägga mig i sängen med telefonen i handen
och tven framför ögonen och kolla på en film .
för en stund sen åt jag också, och alla klagar
hela tiden på att jag inte äter ordentligt och massa
men det gör jag faktist, jag äter tills jag blir mätt
och sen äter jag inget mer, så är det bara !
men nu ska ni få se en bild hur jag ser ut
just nu, mina rosa mjukiskläder och mina
lila tofflor, men vi hörs kanske senare idag
pussar från Andrine (K)


myspys kläder .



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0