O-M-G jag tog grissprutan ;o

hej, nu sitter jag här har kommit hem från skolan för en stund sen
tog faktist svininfluens sprutan, först våga jag inte men tillsist
så fick dom sticka in sprutan i armen på mig, gjorde inte så ont
som jag trodde, vi hade grupparbete i so dom två första lektionerna
efter gympa, sen lunch och matte, sjukt tråkigt måste jag säga.
men jag va klar snabbt så selma jag & denise gick ut till spegeln
jag låg där på golvet och förklara att jag hade ont i min mage och
prata om väldigt mycket saker, som jag själv egentligen inte fatta
men nu ska jag gå ner och ta något att äta eftersom det var hur
äcklig mat som helst i skolan idag,och hör min lillebror tjuta
från nedervåningen för han ska till dagis och ha lucia tåg, haha
sötaste peppakakan jag svär, men själv följer jag inte med och tittar
på alla söta småbarn, orkar verkligen inte, ska kanske sova lite
och plugga, är faktist trött, så ska passa på att ta det lungt
medans jag är hemma själv, men vi hörs senare

Puss Andrine



Kommentarer
Postat av: kristin

jag tyckte sprutan gjorde ont :E<3

2009-12-14 @ 19:22:03
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0