tårtbakstävling HELLYEAH

hej, precis skaffat skype nu haha vet inte varför men det är ju bättre
ljud än på msn också så det var väl på tiden !!
men idag var det skolan , vi träna på lucia hela förmiddan, eller vi hade
lite So eller va det va också, sjukt tråkigt, lucia är ju också tråkigt
för den delen, men efter skolan drog jag och bästis till stan
köpte vita strumpbyxor och ett "lip balm " haha kommer inte på vad
det heter just nu så, sen nu är jag hemma är barnvakt åt min
busiga lillebror vi ska nog snart äta, sen ska jag stryka mitt lucia
linne och sen ska jag fixa lite inför imorgon sen måste jag träna på
läxan. vid halv 10 kommer min lossaspappa hem, för mamma jobbar
kväll så hon kommer väl hem vid 1 inatt, och då sover jag nog
som en liten stock, men nu tjuter lillebror från nedervåningen
så jag ska nog försöka få i han lite mat,sen ska vi lägga oss här i min
säng och kolla på BOMPA som han säger, så då blir det väll att kolla
på det, men först ska ni få se blider från tårtbakstävlingen i skolan
som jag och mitt kära lag vann, sen får ni bild på det jag köpte
på stan också, men nu till mitt kära lag från tårtbakstävligen yäyä !(K)
puss Andrine





 


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0