godmorgon !

gilla ni att jag svara på massa frågor igår ?
vi kanske ska börja göra det, så ni lär känna oss
bättre, jaja vi får se har precis ätit en piggelin
och ligger nu bara i soffan under mitt täcke och
kollar på tv, och det är ju underbart väder ute, det ser
ut att vara det iallefall, hoppas jag mår bättre så jag
kan gå upp till dansen sen vid halv 4, och imorogn är
det ju prao och då kan jag verkligen inte vara sjuk herregud
får väl trycka in alvedon i käften svälja och se gla ut
och ta halstabletter så ska det nog gå bra imorgon.
men kanske ska försöka ta något att äta nu, eller så väntar
jag och äter lunch sen när lisa och pappa kommer hem om
dom ska äta lunch hemma vill säga, jaja nu
ska jag bara ligga här och mysa lite, och sen tar
jag fram godis påsen pappa var snäll och köpte till mig igår
för det är ju lite synd om mig när jag är sjuk och då behöver
jag ju lite gott att äta på, hihi så gulligt måste jag säga !
men vi hörs lite senare alla blossläsare



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0