Andrine is back ♥

hellu babes, gissa vad ? ;)
eller ah, ni kanske redan listat ut det jag är hemma.
 mina inlägg är tillbax, jag förstår nog att ni har saknat mig.
och nu är jag hemma efter en lång bil resa från sälen.
men kanske ska börja med att berätta min vecka och hur jag har
haft det ? de låter som en bra idé tycker jag hmmm..

Lördag: vakna tidigt, hoppa in i duschen och efter det
fixa jag mig och gick ner och käka frukost, packa ner det sista
och sen var det bara att bära ut allt i bilen och åka till pettersson's
sen åkte vi mot sälen, gick rätt så snabbt eftersom jag sov nästan hela
vägen ? :O hihi, när vi kom upp dit så fixa vi i stugan och åt lunch.
sen gjorde vi inte så jätte mycket tog det lungt kolla tv, och ah ni vet sånt.
sen blev det väl att vi la oss, ärligt så kommer jag inte ihåg :blush:

Söndag: vi vakna åt frukost, gjorde inte alls mycket, vi tog det lungt och
sen om jag inte minns helt fel så kom det upp en annan familj den dagen ?
ah en mamma en pappa och ett barn ? som är lika gammal som min storebror.
vi gjorde inte så mycket, tog det lung och bara vänta tills måndagen, då vi
äntigen skulle åka slalom, men vi åkte nog lite längd skidor på
kvällen också jaja kommer inte ritkgit ihåg, men så är det.

Måndag: SLALOM SLALOM SLALOM, yes, vid halv 11 kanske vi drog till
backen, för att åka slalom det var allt lite kallt med det fick duga.
gick lite segt ibörjan men efter ett tag var det ju bara roligt, vi åkte
hopp och sen var vi i milko tältet då var det en rolig kille där inne som
typ jobba där, hahah han gav mig och johanna någon protein drink sen
sa jesper att han också ville ha en, men då sa han nej det är bara för
vuxna hahahha, sen gjorde han give me five (stavning) men oss typ
hela tiden, men vi åkte ju slalom rätt länge sen till stugan några basta i think ?
och nu när jag tänker efter så tror jag den där familjen kom till sälen den
här dagen hihi, dåligt minne i know ;)

Tisdag: åkte slalom, och sen gjorde vi nog inte så mycket mer.
åkte åkte och åkte, riktigt kul var det iallefall, vi gjorde nog lite mer
saker i stugan sen när vi kom hem, har ingen minne av den här dagen om jag
ska vara riktigt ärlig, men jaja kul var det iallefall !

Onsdag: en till dag i backen, och även en hel dag i backen.
backen öppna klockan 9 och då var vi självklart där, liftarna stänge
halv 5, och jag sluta nog att åka vid 4, för jag hade vridig knät så
det gjorde ont så orka inte åka mer, så vi satt i after skin med våra
föräldrar eftersom dom var där, riktigt roligt folk dansa och hade sig.
har en liten video på det sen ? fast det var suddig eftersom telefonen
hade blivit lite blöt, men vi får se om jag lägger upp den sen ! :)
den här dagen åkte även den andra familjen hem, så då var det bara
vi och pettersson's kvar där uppe i stugen !

Torsdag: vi gjorde inte så mycket, tog det lungt vi barn va trötta och
föräldrarna var ute på en "lång promenad" medans vi slöa framför tven
och kolla på film, lite senare kom en kompis till föräldrarna upp.
och hon skulle vara kvar ända tills lördagen, då vi också skulle åka hem.
 men vi gjorde nog inte så mycket mer den här dagen :D

Fredag: Jesper,Johanna & Jag åkte iväg till ett "äventyrs badhus" eller va dom
kalla det i lindvallen, ah och för er som inte kommer ihåg så bodde vi i
hundfjället, tog bara en liten stund att åka dit, vi böt om och bada nästan
hela dagen iallefall i 6-7 timmar eller något liknande, vi fick lite kompisar
för det finns en utomhus basäng där, då kasta vi snöbollar på folk sen kasta
dom på oss osv.. sen var det några killar typ 5-6 st och dom typ bodde i dalarna
så dom prata rätt roligt, sen drog en kille i mina fötter sen typ prata vi med
dom och lite sånt, sen satt föräldrarna och fredrik där ute på ett fik och vänta
sen fixa vi oss och skulle åka hem, innan gick vi in på stadium och jag köpte en vit
sälen tröja, sen åkte vi hem åt och sen gick jag och johanna ut och träffa någon
kille hon kände, sen följde han med henne till våran stuga, jag kolla typ på tv
och vid 12 eller något gick jag och la mig, eftersom vi skulle åka hem dan efter.

Lördag: riktigt trött var jag på morgonen när jag vakna, gick ner och åt frukost
sen börja jag packa ihopp alla mina saker, sen hjälpte jag till och städa vårat rum.
sen åkte vi barn iväg och panta alla brukar, vi var ju 4 barn och vi gick 30 kroner var.
alltid något, men inte alls mycket men jaja sen åkte vi hemmot, kom hem typ vid 5 kanske
eller något vet inte riktigt. men nu har jag ju suttit och skrivit det här så nu vet ni
ju vad jag har haft för mig den här veckan, skulle egentligen träffa denise nu
min älskling som jag har saknat så, men vet inte ritkigt om hon kunde så blir nog
inget med det, blir nog bara slöa ikväll.. men vi hörs säkert lite senare
puss Andrine :love:








suddiga,dåliga mobil bilder men jajaj det är alltid något.
kanske kommer någon video lite senare också vi får se ;)



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0