det här är en rubrik ?

Hejsan, kom hem för ett tag sen !
jag och denise har inte gjort något speciellt idag, vi har bara
tagit det lungt och typ flummat och luggit vid datorn.
riktigt nice, varken jag och denise orkade göra något så det blev ju bra.
har inte så mycket att säg just nu för jag har inte gjort så mycket.
men jag ska snart äta i think, är i alle fall trött & hungrig.
var ett tag sen jag glodde på tv, så ska nog ta och göra det sen också.
imorgon är det ju fredag riktigt härligt, har inga planer men hittar säkert
på något får man verkligen hoppas, kan ju inte sitta hemma hela dagen !
men nu ska jag inte göra något speciellt bara sitta här och ta det lungt.
ska säta på mig myskläder nu också, det är så gött !
hihi, men vi hörs senare puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0