13:15 så nooot andrine & denise

tja, vi vakna fan kvart över ett idag, hahah lite segt ju !
då gjorde denise smoothie åt oss, det blev lixom våran frukost.
sen duscha jág & sen duscha denise och nu fixar vi oss. och är typ klara.
jag ska typ bara platta håret och klä på mig, sen vet jag inte vad
det blir, kanske blir att dra och äta på macedonkna, sånt vi gillar
jo, ikväll blir det nog vara hemma och umgås med moi familj
var ju ett tag sen, hihi eller kanske inte men ändå ni fattar ellerhur ?
måste även ringa och bestämma någon helg med mormor så jag kan komma
till henne i norge så skulle vi dra in te Oslo träffa moster & shoppa
yeah i love it, yäyä men känner att det här börjar spåra ut så vi hörs senare
pussar från eran bästa ANDRINE



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0