nu är jag hemma !

hej alla bloggläsare !
jag vet att ni har sakna alla mina underbara inlägg idag
men har ju varit hos anna vi har haft vädligt roligt kan
man verkligen säga och älskar den flickan enormt mycket sjukt
skön är hon looove. men sen hämnta ju pappa och dom mig förut
typ kanske kvart i åtta eller något jag vet inte riktigt vi åkte och handla
lite små saker frukost grönsaker en proviva dryck jag ska ta med till
skolan imorgon shiet, kom på nu också att jag måste handla fika tills
imorgon men nice har inget hemma och pappa vägrar åka iväg med mig nu
puuh stackars lilla andra kan man ju säga..
men nu ska jag ta en skön dusch och sen ska jag äta tror maten är
klart snart men vi hörs efter jag har ätit osv... ska även ringa mamma
nu och be henne åka iväg och köpa ett kak paket till mig som lillebror
kan ta med och ge mig i skolan.. ibland älskar jag verkligen att gå på samma
skola som min lillebror som idag t.ex. bad jag han ta med en tavla jag har gjort
i slöjden hem efterskolan eftersom jag inte skulle hem och så
gullig som han är så tog han ju med den hem.. hihi så gulligt
men nu blir det ringa mamma lite snabbt sen duschen
loveeee Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0