sex dagar kvar

godmorgon, sovit gott ? det har faktist jag som
en stock hihi har precis ätit en liten macka och
innan det fixade jag mig, dagens outfit blev mina nya
jeans, ett rosa linne & en kofta och sen tar jag på mig min
skinnjacka & tygskor det blir nog bra... sitter iallefal här
lyssnar på lite musik ska väl gå och borsta tänderna snart
sen ska jag packa lite saker, typ ett par mjukisbyxer och en
annan tröja, för det är ju dans sen för er som inte vet
så går jag på street dance, men ah jag har nog inget mer att
säg just nu men ah so jag sa igår så ska jag ju till tandläkaren idag
haha det var ju ett tag sen, så vi får väl se vad dom säger tss !
men nu ska jag fixa det sista, vi hörs när jag kommer hem innan
fem eller något, annars bloggar jag när jag fårtag på en dator kanske
i skolan ? vi får se men nu får ha en underbar tisdag och idag
pusss Andrine

++++ att om sex dagar åker jag till spanien woho


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0