23 December 2009

hej alla underbara blogg läsare !
emma drog ju hem vid 12, eller ah min pappa
skjussa hem henne, hihi och nu sitter jag här, men
har faktist städat lite i mitt rum, men ska städa mer óch nu
ska jag hålla det städat också, för jag blir ju bara sur när det
är stökigt så ? ja men jag va faktist nyss ute och gick för
jag var så j*vla sur & irriterad, gick även förbi mamma och
prata lite med henne och sa "god jul" ja för imorgon är
det ju 24 december alltså, julafton, och då är det ju snart
nyår, och allt sånt där roligt, yäyä, men senare ska vi fixa lite
julmat, för t.ex. man måste ju ha hemmagjorda köttbullar på jul ?
elle rär det bara jag som tycker det kanske ?
nej men jag ska faktist hjälpa till och rulla dom, för det har
jag lovat, jag tycker faktist jag är lite snäll när jag hjälper till
med sånt, men nu ska jag snart fortsätta städa mitt rum också
så det blir lite årdning på det, och jag skämms lite !
jag har inte köpt en ända julklapp till varken pappa lisa farmor
farfar, lillebror eller storebror, eller min farbror som vi ska
fira jul med imorgon, jag brukar ju åtminstone köpa till
pappa & lisa, (min lossas mamma ) jaja, jag får väl se vad
vi hittar på, jag kanske ska ge ett ljus till farmor och farfar som jag
har stöpit själv eller vad det heter !?
hmm, det här blev ett rätt så långt inlägg faktist, fast kanske
inte så intressant ? hihi men oftast när jag skriver
vill jag ju bara skriva mer och mer ?
som om ni bryr er ellerhur, men skit samma nu ska jag
sitta här enstund till sen blir det ju städa som jag säkert har sagt
minst femhundra gånger, men vi hörs senare
Puss Andrine

*
bara för jag diggar bilden ;)*






Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0