26 December 00:09

hej bloggen, nu sitter jag här hemma efter en lång dag.
har inte gjort alls mycket, men vid klockan 5 halv 6 drog familjen
och jag till petterson's fikade lite, sen drog vi allihopa till bion
vi skulle kolla på götakanal 3 som skulle börja halv sju, men nej
det va krångel med filmen så den skulle inte börja förns än kvart i åtta.
så vi drog hem till oss, jag & johanna satt framför datorn, och skratta ?
haha ja det va nog det vi gjorde mest, sen skjussa anki oss till bion eftersom
hon var den ända som körde så kunde vi ju bara åka en bil ?
och vi var ju 9 pers så det blev två vänder med bilen som tur är bor vi
ju nära bion, men då köpte vi popcorn och ställde oss i kön, haha och sen
hållde jag och johanna på och garva ihjäl oss det var en konstig kille som kanske
var 28 eller något, han sa till sin pappa eller va det va

- ja min kolega, ja jag jobbar ju inte med henne för hon jobbar
ju natt, och vet du hur lägne sen det va jag jobba natt ?
- neej ?
- ah, jag jobba natt i augusti, men det var inte efter shemat !

hahahahahahahahah, det kanske inte låter så kul, men när han sa det
och så han sa det var det ju sjukt roligt, vi försökta att inte skratta så mkt
med det gick ju inte så bra, hihi men sen kolla vi på filmen njaa
inte direkt den bästa, sen kom vi hem halv 10 kanske ? åt lite mat
sen satte vi oss här och ah gjorde inte så mycket, sen gick vi ut och åkte lite
bobb knäppa som vi är, åkte typ 2 gånger ? sen gick vi in igen, för det var
sjukt kallt ute, det blåste som små isbitar i ansiktet på än, och det var
inte direkt gött kan jag ju säga, men sen satt vi här och nu har dom precis
åkt hem, och jag ska nog snart göra mig iordning för sängen, vi hörs imorgon
Pussar från Andrine





Kommentarer
Postat av: kristin

haha, jag fattar inte de roliga me kolegan:E <3

2009-12-26 @ 22:01:18
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0