Åka tefat & kollat på lite av Australia

hej igen, förut gick jag och denise ut, vi hade inget att göra
och så hade vi ju tefat hemma, så då tog jag och denise ett tefat
och gick ner till pulkapacken ( eftersom den ligger precis brevid mitt hus )
 haha vi åkte där, vi garva ihjäl oss, men det blev lite kallt eftersom
jag bara hade på mig mina strumpbyxer, men får skylla mig själv
kul var det iallefall kan jag lova, sen när vi kom ín kolla vi 1 timme
på Australia, sen gick jag ner och åt, sen åkte denise hem.
och nu sitter jag här, ska snart gå och ta mig en varm dusch och
ta in andra efterbehandligen i mitt hår, sen ska jag nog bara
plugga lite, men vi hörs senare puss Andrine




Nullah, sötunge som är med i austalia (K)




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0