Andra advent

godmorgon allihoppa, hann inte blogga något mer igår..
men såg att emma gjorde det, så då blev det ju bra iafl !
men igår låg jag ju i sängen och kolla på någon konstig film,
haha kommer inte ihåg va den heter nu bara för det..
men jag somna vid halv 11, var hur trött som helst verkligen
så det var ju skönt, så nu har jag precis tagit lite och dricka
det fick bli min frukost idag, är inte så hungrig.
men senare kanske jag ska iväg och träffa Emmis om jag hinner.
måste även packa & städa idag, för jag ska till mamma sen
ååh har verkligen saknat min stora säng, och min bärbara dator.
så då blir det att vara där i 2 veckor, då blir det lite
mer inlägg också från mig, eftersom jag har egen dator där..
Och det är ju andra advent idag också, det får man faktist inte
glömma ju, det är ju bara 18 dagar kvar till julafton nu !!
yäyä, men vi hörs senare, pusssar från Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0