*



jo det denise kom ju igår, och vi hade ju massor med mys.
jag fick lösnaglar necesär & läppglans av mina flickor
lixom det är ju tanken som räknas, men vi hade sjutk mysigt
vi hade köpt en champagne utan alkohol som vi drack och så
åt vi briost till det, sen gjorde vi ett bad till denise medans hon hade
det gött i badet gjorde emma och jag tacos, sen åt vi mat och
hade roligt, sen körde vi ett tjej spel och hade det bara mysigt.
sen kolla vi på wallander, aaah vi gjorde mycket igår, och jag kan
lova att det blev en lyckad kväll, haha flumm & rolig & mysig
kan det bli bättre lixom ? nej det kan det faktist inte.
men nu ska jag fortsätta ligga vid datorn som dom 2 andra
brudarna också gör här hemma hos mig, men ni får ha det
så bra så hörs vi senare puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0