förlåt för jag suger på att stava ! ;o

hej nu är jag hemma från en låååång skoldag !
ska precis fixa mig lite, eftersom jag försov mig imorse
så var jag ju inte så fixad iskolan, men som tur va hade
vi gympa, och jah hade inga kläder så jag passade på
att fixa mig medans dom andra hade gympa. Men då kom
kattis "gymplaläreren" och prata om att man inte fick sminka
sig och kladda med produkter & plattahåret på lektinstiden
 hahahah finaste orden hade hon iafl, så nu ska jag ju fixa klart mig.
sen drar jag och möter älskade bästis, vi ska till stan
måste handla lite mer julklappar ohså. men nu ska jag
dricka något varmt eftersom det är så kallt ute.
men vi hörs senare, puss Andrine *


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0