Godmorgon ♥

hej bloggen & alla underbara blogg läsare !
nu har jag precis duschat, ska nog snart fixa mig.
idag vet jag inte vad det blir, kanske träffa någon ?
men senare i "kväll" så vare ju något, lisa sa bara igår att
vi inte fick planera något imorgon kväll, ah så vi får ju se vad dom
har hittat på för något sen, hihi igår var det ju julafton, och
idag längtar jag bara till nyår, som blir att tillbringa med bästis ofc.
får se om det kanske blir någon mer ? njaa vi får se mamma och
dom ska ju iallefall ha fest ohså, men men vi lär märka det.
och det snöar som bara den här utan för, så jag tror nog att jag
håller mig inne idag, för jag ah, nej det snöar lite för mycket helt änkelt.
men nu ska jag sitta här ett tag till sen ska jag fixa mig.
vi hörs sen Puss Andrine

~ bara för jag skulle ta en bild nu sluta det snöa
sådär mycket, det va lite taskigt ~




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0