Hemma igen !

hejsan, nu har jag precis kommit hem från mammas jobb
ska nog snart fixa mig för sängen, sen ska jag nog
läsa lite ur boken jag långa på bibliokteket i fredags
när vi var där med skolan. Sen ska jag nog sova
finns ju ingen social och rolig vaken, det är ju lite synd
för jag är faktist inte alls trött idag. hmmm !
har egentligen inget vettigt att skriva, men så kan det va.
Och emma har ju inte bloggat idag, jag vet inte varför men
hon har väl säkert inte haft tid kanske... ?
men nej nu ska jag borsta tänderna byta om och allt det där
man brukar göra innan man lägger sig för att sova.
sen ska jag ju läsa lite som jag sa förut, hihi
vi höres imorgon puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0