Hiss & diss ♥

* badtunna, jäkla gött är det måsta vi säga.
jag då Andrine har faktist en sånn och emmis & jag
ska bada imorgon yäyä vi älskar't

* Jullov, hur skönt som helst ska det bli faktist
och typ i 3 veckor det är ju ett stort +
brunablondiner ♥ jullov

* Nagellack, det är ju nice när man kanske vill
ha lite snyggare naglar en dom "riktiga" för dom
är ju lite tråkiga eller vad säger ni ?
vi hissar nagellack yäää

* Åldersgränser, det är ju lite boooring
tänk va mycket man skulle få göra om inte
dom där åldersgränserna fanns, men okej ?
vi kan väl hålla med om att det är bra med
det på vissa saker, men ändå !

* Osociala människor är faktist tråkiga'
jag tycker alla borde vara lika sociala som mig
(andrine) haha emmis är ju också social
yäy, vi vet att ni gillar't så tänk på att
va lika sociala som oss, då blir det lite nice
så bort med allat osocial't folk

* När inte folk fattar vad man menar
och man måste förklara så tydligt hela tiden
ååååh det gör oss lite irriterade, yäyä
så vi tycker alla borde fatta lite mer vad
VI menar så vi slipper förklara  !


Kommentarer
Postat av: ERAT STÖRSTA faaaaaaaaaaan

JAG ÄLSKAR ER TJEJER NI ÄR BÄST

FAST JAG KANSKE INTE ALLTID VISAR DET

MEN JAG SER UPP TILL ER FETT MYCKET

LOVE YAAAA (k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)

2009-12-21 @ 16:29:45

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0