J U L L O V

tjenare, nu sitter jag och emmis hemma hos mig.
det är kallt ute och snön ligger faktist fortfarande kvar
yäyä det är sånt vi gillar nu när det är jullov och allt ?
hur skönt är det inte med jullov egentligen vi brunablondiner
älskar't. Senare ska vi väl baka peppakakor lite julmys sådär
sen ska vi faktist bada badtunna som är sjukt gött kan vi lova er.
men nu ska vi inte göra så mycket vänta på att pappa ska komma
hem och göra mat åt oss, vi är lite hungriga faktist, och vi är
inte så duktiga på att laga mat kan vi erkänna, eller nej ?
förästen kom jag på att vi typ äger på att laga mat
men nu har vi jullov och vi är glaaaada som fan kan jag lova
men nu ska jag ring till pappa och be han skynda sig lite
han är typ lite smått seg vi hörs senare med lite bilder
från julbaket, puss Andrine ( & emma )



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0