Julkaländern..

så nu har jag precis kollat lite på vakna med the vocie och ätit min frukost.
ska snart gå ner och kolla på julkaländern som suger
men jag har inget bättre för mig, så man får väl ta och kolla lite på
superhjältarna, alltså seriöst vad är det för julkaländer ??
dom var ju mycket bättre när man var liten ? jag man tyckte ju
saker va bättre när man va liten, men helt seriöst nu dom var
fan bättre när man va mindre, nu är dom så fjantiga och dåliga.
jaja, men det är alltid kul att kolla på ändå ,jag skrattar ju
lite iafl, för det är så fjantigt, haha !!
Men efter jag har kollat på den blir det att dra sig mot skolan.
sen är det ju dansavslutning och massa, så jag vet inte om jag
hinner blogga något mer idag, men vi hörs iallefall ikväll
ni får ha det så bra kram Andrine





Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0