Känner mig som en människa !

hej,nu har jag precis kollat klart på ett avsnitt av Plata del Sol
innan det bada jag, riktigt mysigt och skönt.
precis det jag behövde efter en lång dag, men nu ligger jag
ju som sagt i sängen, vet inte riktigt vad jag ska göra nu
jag borde verkligen plugga med jag har ingen ork.
för det känns ändå som om jag inte kommer lära mig allt ihopp
så jag tränar nog lite imorgon.. måste även handla inn ett nytt
lucia linne om inte det på vinden passar.. hmm
och imorgon håller jag och denise i en 80 minuters lång lektion
elevensval alltså, vi ska ha tåkdekorations tävling !
jag vet att vi är riktigt bäst att planera saker.
för det är ju både roligt och gott, eftersom man får tjocka i
sig tårterna efter röstingen, yäyä vi gillar.
men ska jag fixa lite små saker, så hörs vi imorgon
eller innan jag gör i årdning mig för sängen
// Andrine 







Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0