kissie läppar och en öm näsa..

hejsan, hoppas ni inte har saknat mig för mycket?
haha, men nu är jag hemma. sälen va ju jävligt bäst.
först kom vi till stugan, fixade lite och sånt, sen gick jag och denise ut.
ganska mycket snö, om man säger så.
sen åkte vi upp till skidboden, va tvungen att hyra ett par skidor för min egna
dampade? aja, sen tillbaks till stugan och kollade tv och sånt.
sen sov vi, sen nästa dag vaknade jag och denise typ nio, fixade oss, sen åkte vi ut i backarna.
yäää, we love it! lite kallt bara. sen på kvällen blev det ström avbrott i hela sälen?
haha, det blev lite mörkt, sen nästa dag som va idag, tog jag och denise liften och så klart ramlade vi av?
hahah, lite klantiga är vi. gick upp med skidor och sånt. sen åkte vi, jag tappade staven i en lift.
men fick tillbaks den sen. sen sista åket blev ju inte riktigt som vi hade tänkt?
fick lite mycket fart när jag skulle hoppa i det där stora hoppet, slutade med en massa blod och
sen kom en lite snygg kille med skoter och hämtade mig. blödde lite i näsan..
eller inte bara lite, rätt mycket faktiskt. och en svullen läpp så det ser ut som kissies
läpp. hahaha, och lite ont i huvudet, aja man får väl tåla sånt?
sen åkte vi hem idag istället för i morgon, bilen var konstig och det var lite kallt.
längst uppe var det -30 grader, och där nere var det -25 grader.
men när vi kom hem åkte vi till farmor för farmor och pappa fyller år idag.
grattis. nu ska jag faktiskt sova, för jag ska till örebro med bästa denise imorn.
det blir en massa mys då, hej då!
kramar Emma

( bilderna kommer imorn eller något)

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0