L Ä K E R O L

hej alla söta blogg läsare ♥
just nu gör jag igeting jo jag sitter här och fryser för det
är riktigt kallt tycker jag, vid 9 kanske jag drar till mammas jobb
för jag har grymt tråkigt kan jag lova er allihoppa
men jag knarkar läkerol pitaya och det gör mig på lite bättre humör
men nu ska jag fortsätta och prata med bästis på msn via
videosamtal, haha jag låter som en gammal kärring när jag skriver.
mren ahja, plus att jag får damp på herman (min lillebror) och han kompis
i rummet brevid som sitter och spelar Xbox det stör mig skit mycket
men jaja, vi hörs senare för nu ska jag fortsätta äta mina läkerol
puss Andrine

oj, det blev liten text på något konstigt sätt..













Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0