marieberg..

hej bloggen, har inte bloggat något idag för jag har bifunit mig
i örebro mestadels av dagen men min lillafamilj, först åkte vi in till ikea
och köpte lite små saker som man behöver, ah eller rättaresagt, pappi och lisa
gjorde det, jag gick mest där och glodde på allt konstigt folk där inne, såg några
riktigt fula ungar kan inte beskriva med ord hur dom sågut, det bästa skulle
ju vart en fin bild på dom, men nej så dum är  jag faktist inte !!
men sen drog vi till marieberg gallerian som det heter nu förtiden ?
eller iallefall någe liknanade, det var verkligen 384729 mils lång kö i vissa affärer
amagad, säger jag bara köpte först 2 tröjer, skulle köpt en kjol också men leta
och leta efter min storlek men tillslut hitta jag ju en 34 som var det minsta som fanns.
men nejnej tror ni den passa ? den va ju förstor, det var ju inte direkt
så bra, så jag köpte ingen kjol, sen gick vi och åt lite riktigt gött.
åt inte så mycket men ändå, sen kolla jag lite mer och då köpte jag en
ur gulligt BH & en mascara, men nu sitter jag här hemma och gör ingeting.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen, blir nog att ta det lungt idag igen.
har faktist riktigt ont i huve just nu, men ni får iallefall lite bilder
på det jag köpte och lite annat, puss Andrine


mascara & bh H&M


Rosa lite gullig tröja, ginatricot



vanlig långärmad tröja, ginatricot


t-shirt BIK BOK



förlåt för suddiga bilder på kläderna, men jag tog dom nyss
lite snabbt så ni fickb bild på det jag köpte ;)


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0