mjukisbyxer & stor munktröja (Y)

tjenare, nu är jag hemma igen, emmas mamma skjussa hem mig
sjukt gulligt av henne tycker jag faktist, men när jag kom till emma
drog vi till nobellbacken, vi åkte pulka yäyä kan ju lova er 1 sak
vi är bäst på att åka pulka "eller inte" gick ju inte så bra vi drog
oss hela tiden, och vi åkte över ett litet bäbis träd, så jag fick det
mellan benen, ajajajaj ! sen drog vi hem och jag var inte lite
svart i ansiktet nejnej, såg ut som ett misslyckat emo, haha
usch, då tog jag bort sminket och böt kläder för jag var hur
blöt som helst, sen myste vi ner oss i soffan med ca 5 filtar
myysigt, vi kolla på något pogram på tven, sen åt vi hemma gjorda
hamburgare, sen skjussa ju hennes mamma hem mig och nu
sitter jag här, måste göra läxan snart, eller ah jag ska nog göra
den nu faktist, så vi hörs lite senare, puss Andrine
Tyvärr har jag ingen bild men men..


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0