Morgon stress ??

Godmorgon sweet hearts. Nu har jag precis fixat mig lite smått
ska snart ner och äta frukost, idag har jag på mig min vit&rosa randiga
tröja från gina, sen ett svart midjeskärp med lite nitar på, och svara
strumpbyxer till det, måste köpa lucia linne idag, för imorgon bitti
typ kanske halv 9 eller något ah jag vet faktist inte så ska vi
ju ha lucia tåg för rävåsen & katrinedal, L Y C K A T
och om typ 15 minuter börjar julkalender då blir det att äta frukost
till den kanske !? ja men vi hörs väl någon gång senare idag.
om jag får tid kanske jag hinner blogga från skolan
men det är inte säkert, men vi hörs iafl senare
ni får ha en mysig onsdag, puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0