O-m-g 23 minus grader..

hej bloggen, jag vakna vid typ 09:40 då gick jag ner och åt frukost.
riktigt lungt och skönt nu när man är hemma själv på mårnarna, eller vad
man säger, men hoppa in i duschen och lite sånt där fix, sen lyssna jag
på musik och fixa mig, nu är min lossasmamma hemma och hon lagar mat.
sen skjussar någon av pappa & lisa upp mig till felicia, ska tillbringa min dag
med den tösa, vi får se vad vi hittar på, något blir det väl !
men nu är jag precis färdig fixat också, dagens outfit består av vitt baslinne
sen typ min rosa nya tröja, ljusa jeans sen sockor, i love it.
och vill ni veta en sak ? det är typ 23 minusgrader ute, det är lite kallt faktist.
så jag känner mig inte direkt sugen på att gå ut, men som tur är har jag
ju en varm jacka och varma skor, så det blir nog bra det !
men nu ska jag kila, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0