O-M-G jag har städat hela mitt rum nu !

tjenare, klockan är snart halv 11 och jag har precis
städat mitt rum, det är helt änkelt skit städat nu
jag brukar inte städa såhär mycket men nu har jag verkligen
tagit tag i mitt rum, och det ser ju rätt så bra ut faktist.
det ända som jag inte har städat är min garderob & garderobs
dörren där det hänger fullt med kläder och allt ni vet !
men nu ska jag faktist fixa mig, sen ska jag lägga mig isängen
fast först ska jag hämnta något att dircka, men
vi hörs faktist imorgon, då det är "lillajulafton" för mig
emmis & denise, fast denise vet ingeting bara att hon ska
sova hos mig och att hon ska äta här, haha ;)
så det blir'la nice det vett ni
men vi hörs imrogon, ha det så gött puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0