shepherd:s uggs (y)

hej, nu är denise här vi va nyss och köpte nya uggs till mig
jag köpte faktist med äkta fårull i, och alltså inte uggs uggsen
utan, jag köpte shepherd:s uggs, sjukt sköna och ah älskar dom
och det bästa av allt va ju att det fanns mörkbruna, och annars
är det ju bara äkta uggs som är mörkbruna så det va ju nice
men nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på .
men vi lär väl komma på något skojj, kanske blir stan eller något.
men vi hörs iallefall senare, ni får ha det så bra
puss Andrine





Kommentarer
Postat av: <3

vart köpte du uggsen !?

sjukt snygga !! <3333333333333

2009-12-15 @ 18:46:04
Postat av: achmed

gillar inte äkta :(

2009-12-16 @ 16:17:01

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0