snart är det julafton jag läängtar

hej bloggen har precis kollat på en film
och käkat kebab pizza, dock åt jag inte så mycket men
vi kolla på en film som typ hette felon eller något ?
det var faktist rätt så bra tyckte jag, lite äcklig
och så men bra va den faktist.
kanske inte direkt världens tjej film ohså, men pappa
och min lossasmamma hyrde den igår så vi kolla
på den idag och blablabla
nu ska jag göra mig iordning sen ska jag lägga mig i sängen
och läsa lite , sen när jag vaknar imorgon
är det JULAFTON jag längtar sönder.
undra vad jag kommer få i julklapp och allt !
nej men nu ska jag skynda på lite så tiden går snabbare
och desto snabbare jag somnar ikväll
desto snabbare blir det morgon och julafton jippi !
vi hörs imorgon Puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0