snö snö snö & lite mer snö

tjenare, har precis ätit lunch ska snart gå och fixa mig.
men just nu sitter jag här och lyssnar på musik.
senare ska min familj & en till familj på bio, blir väl kanske
lite roligt, vi ska kolla på den här götakanal 3 tror jag det va ?
jaja, jag har ingenaning faktiskt men sen ska dom typ äta här
eller va det va dom prata om, lyssna inte direkt, hihi !
men nu ska jag fixa lite här på datorn, sen måste jag kolla
efter något jag kan ha på mig idag också, men ni får nog en
bild på min outfit senare, men nu får ni två små vinterbilder här
den ena tog jag nyss för det snöar inte direkt lite här utanför fönstret
men vi hörs om en liten stund, Puss Andrine


hej mobilbilder !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0