träffa bästis

hej, nu sitter jag här med min älsklings bästis.
vi har precis kommit hem från stan & sjön vi har haft
riktigt mysigt, haha damp hade vi ju som vanligt på macedonkan
det var några bakom oss som satt och prata om
mask i magen, hahaha äckliga dom va !
haha sen råka denise hälla dricka på sig då börja vi dyng skratta
och typ alla va helt tysta, hahahahahah !
jaja, thats life, som det brukar vara dårå, hihi
men denise ska snart hem för hon ska packa, då vet ja inte
riktigt vad jag ska göra, kanske skulle sova hos julia inatt också.
men jag vet inte, vi prata om det imorse men vi har inte prata
någe mer nu så  jaja vi får se hur det blir med den saken.
men nu ska jag fortsätta va med min bäääästis
puss Andrine


haha plus att vi rammla mitt i vägen, haha först rammla denise
sen rammla jag på henne sen låg vi där och dyng garva
haha omagad i love yaaa bitch ! ♥


Kommentarer
Postat av: kristin

hahaha, fan vad göllig bild där!? (a)



andrine?! :(

jag saknar dej skiiit mycke ju ;/ <3

2009-12-26 @ 21:58:09
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0