vad ska alla läsare göra på nyår ?

tjenare, nu är jag hemma och förut och jag faktist tacos riktigt mys.
sen satte jag mej här för jag har riktigt ont i huvet, vi får se
hur det slutar ska nog ta en alvedon snart.. om jag hittar någon vill säga.
åt faktist nyss jordgubbar med smält choklad & grädde, lite mysigt sådär
faktist, hihi men nu gör jag som sagt inte ett skit, kollar på lite kläder.
hitta en tröja jag nog ska köpa, men den får ni se om jag köper den.
annars kommer väl någon köpa lika dan,oooorka !
nejdå, nu ska vi inte vara sånna kanske kommer en liten hiss & diss lista sen ?
det vorre väl inte helt fel, och imorgon är det ju nyår !
vad hade alla underbara läsare tänkt att hitta på då ?
jag ska ju såklart tillbringa nyår med min bästis ? det kan ju inte bli bättre.
vi får se vad vi hittar på, vi ska ju allefall sova hemma hos min mamma och
äta där och bara ha mysigt, bri ost är sånt vi små flickor älskar, haha !
nejrå, men jaja nu ska jag fortsätta sitta här och lyssna på massa bra musik
och nu måste jag faktist gå och kissa, ni kanske ville veta det också ?
jaja, det är la nice dä, men vi lär ju höras, puss på er 
 A n d r i n e



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0