ajajaj !

Hej älsklingar
ni vet att jag sa att jag börja känna mig sjuk
 igår, och ah nu ligger jag här hemma på soffan
under mitt täcke och kollar på gossip girl dricker mitt
te gör jag ju självklart också, huhu och så måste jag
äta halstabletter, min röst är helt pajad, åh fyfan
fick nyss reda på att bästis var påväg hem från skolan
så då kan jag ju ta och ringa henne, och prata så slipper
jag ha så  tråkigt, men det är ju nice, jag vakna även för
en typ 20 minuter sen så jag är helt ofixad, men ska
väl försöka äta något nu, men vi hörs lite senare
puss Andrine


Nyvaken & sjuk men den bjuder vi på !
+ att det är konstig inställning på min webb ...


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0