buhuhu

hej, sitter och lyssnar på en sjukt underbar låt !
har även målat naglarna, ska väl snart äta lunch
hoppas jag,sen packa ihopp sakerna hos mamma och
sen åka ner till pappa och packa sakerna jag ska ha med
till spanien längtar, jag färga ju håret igår (?) har jag
kanske redan berättat, men iallefall blev det brunt woho
jag hade ju orange, fett fult & äckligt fatta inte vad som
hände men jaja, i maj ska jag iallefall till min BÄSTA frisör
i örebro och fixa sommar frillan, huhu men jaja
har inte så mycket mer att säga, och jag lovar att uppdateringen
blir mycket bättre sen efter lovet,för nu suger den :(
jaja, ni får nog lite bra låtar sen som ni kan sitta
och lyssna på, men ni får ha det så bra
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0